Saturday, February 20, 2010

Esther Jacobs | Esther Jacobs




During April 2008 I participated in a workshop of Esther Jacobs.


I was inspired by an article named:




"Do not dream, but do!" that was published in Viva, a dutch weekly paper for women.




I was in a difficult period of my life, and I wanted to be supported, but in a nice way,


in how to realise your dreams/goals...






The Dreams; Being, painting, dancing ánd giving Dutch languagelessons with my own toko.






They are all come true, but each in its own way and still they


fulfil me and challenge me to bigger hights... and new dreams...




Esther Jacobs starts in Mayof this year on such a workshop again..see http://www.estherjacobs.info/




Half april 2008 heb ik deelgenomen aan een workshop van Esther Jacobs, de aanleiding daartoe was een artikel in de Viva genaamd:


"Niet dromen, maar doen!"


Ik was in een moeilijke periode van mijn leven en ik wilde op een leuke manier een steuntje in de rug krijgen om een aantal dromen te realiseren....



De Dromen; Zijn, schilderen, dansen én Nederlandse taallessen geven met mijn eigen toko.



Ze zijn ieder op hun eigen manier uitgekomen en ik droom er nog steeds van dat ze me blijven vervullen en uitdagen tot grotere hoogtes... en nieuwe dromen.


Esther Jacobs start in mei van dit jaar weer zo'n workshop. Zie http://www.estherjacobs.info/



No comments:

Post a Comment